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[added] LongSpeedVec 32x16

Moderator: Map Officer

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aleqqqs

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Post 29.01.2012, 03:19

[added] LongSpeedVec 32x16

hi every1,

since speedvector is one of my (two) favourite maps, i made a draft for a 2vs2 coop version of it, 32 wide and 16 high

Image




i didnt really get the part with the extra pixel in width and height and where it belongs, but its a matter of minutes to fix it if its wrong.

i uploaded a picture with doubled height so you can see what it'd look like in 2vs2 coop mode.

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Post 29.01.2012, 03:19

Re: [added] LongSpeedVec 32x16

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dcode

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Post 29.01.2012, 03:39

Re: [Map] LongSpeedVec

641x321 pixels would be correct (20*32+1, 20*16+1). Nice idea! :)
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Bianca1989

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Shark
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Post 29.01.2012, 03:42

Re: [Map] LongSpeedVec

Gute Idee Spectator :D *
Gefällt mir*
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aleqqqs

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Post 29.01.2012, 03:47

Re: [Map] LongSpeedVec

dcode wrote:641x321 pixels would be correct (20*32+1, 20*16+1). Nice idea! :)

thank you :)

thats the size i made it, but i wasnt sure where to put the "border line", and where to start the grid. (like i did it, or 1 off...?)

anyway, do i need to do anything else (like post the map editor code/coords? or will you implement it properly? (in case it gets accepted, ofc)


edit: this smilie looks kinda evil --> :)
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dcode

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Post 29.01.2012, 03:55

Re: [Map] LongSpeedVec

The outer grid is located exactly at the borders of the image, everywhere around. The extra pixel comes from the right and bottom most corner of the outer cells (right and bottom). The point is simply: A cell's size is 20x20 pixels including the left and top border, but not including the right and bottom border, so the right and buttom border of the outer right and bottom cells is not "in" any cell but drawn to the background image only. When images are composed to the final map grids, the top most border of the bottom context paints 1px over the bottom most border in the top one so that it's matching again. Composed image size then is 641x641 (2x321-1).
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Magneto

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Vulture
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Post 29.01.2012, 04:14

Re: [Map] LongSpeedVec

Hi

Geile Sache Aleqqqs

Hoffe die wird genommen !!!

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EasyX

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Post 29.01.2012, 04:46

Re: [Map] LongSpeedVec

na toll xD und das nur wegen meinem Gedankenspiel^^ sonst gäbs die sicher (noch) nicht :lol:
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manuel

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Post 29.01.2012, 09:05

Re: [Map] LongSpeedVec

Ich würde noch eine Ecke einbauen, dass vom Pfad her ein Quadrat rauskommt.
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Darkblades

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Post 29.01.2012, 09:25

Re: [Map] LongSpeedVec

manuel +
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KiQuafix

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Post 29.01.2012, 09:37

Re: [Map] LongSpeedVec

Finde Manuel hat recht, und der Pfad ist zwar ein Stück länger als Straight aber grafisch ist das ganze wieder sehr mau.

Würde dabei auch sagen das der Startpunkt mit dem Endpunkt des Gegners hier aufjedenfall übereinstimmen sollte.
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aleqqqs

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Post 29.01.2012, 12:11

Re: [Map] LongSpeedVec

durch eine zusätzliche ecke ändert sich das ganze gameplay und es wäre eine map, die mit dem guten alten speedvec nicht mehr viel zu tun hat.

dass das ganze ein rechteck ergeben soll, find ich nicht sinnvoll, da die creeps, die beim oberen team durchgehen, ja eh nicht unten wieder rauskommen.
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dcode

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Post 29.01.2012, 18:10

Re: [Map] LongSpeedVec

Vielleicht am Ende einfach so ein Loch, worin die Creeps verschwinden :D
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KiQuafix

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Post 29.01.2012, 18:10

Re: [Map] LongSpeedVec

Die Idee finde ich gut!
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aleqqqs

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Post 04.02.2012, 06:26

Re: [Map] LongSpeedVec

Image

da kommt natürlich nur ein mapname in frage - WORMHOLE :)

edit: evtl. wärs nice, wenn die creeps die letzten 2 felder mit double speed ins loch gesaugt werden
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ellie

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Post 04.02.2012, 10:26

Re: [Map] LongSpeedVec

also ich finds sehr schick :)
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... und mir ist auch schon ganz schlecht!!! :(
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Ximon

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Phoenix
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Post 04.02.2012, 15:23

Re: [Map] LongSpeedVec

Das Raster bitte transparenter dann sehr schön!
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Darkblades

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Re: [Map] LongSpeedVec

Finde es als creeplich geprüfter SV-Suchti und Fanatiker auch schön :D
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aleqqqs

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Post 04.02.2012, 17:52

Re: [Map] LongSpeedVec

Light-Raster, und die Wormholes noch um 1 px verschoben

Image
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Ximon

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Phoenix
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Re: [Map] LongSpeedVec

Besser :)
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Alex1997

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Post 05.02.2012, 20:39

Re: [Map] LongSpeedVec

Also die "Wormhole" Version gefällt mir vom Design her sehr gut,davon abgesehen dass ich SV nicht so mag^^
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