[16x16] Goldworld
simple gold-texture, long path with the main defense spots in the center. features the rare case that the path is going along the borders of the map.
plenty of time to react, and some space in the end of the map to finish almost-dead creeps. hence, beginner friendly.
[spoiler]# Map data
# compiled by CreepTD Map Editor 1.0.1
# at Sat, 05 Jan 2013 22:48:02 GMT
@author aleqqqs
@strict
@size 16x16
# Path segments
0,16 start
0,15
0,14
0,13
0,12
0,11
0,10
1,10
2,10
3,10
4,10
4,9
4,8
4,7
4,6
4,5
4,4
5,4
6,4
7,4
8,4
9,4
10,4
11,4
12,4
13,4
13,5
13,6
12,6
11,6
11,7
11,8
12,8
13,8
13,9
13,10
12,10
11,10
11,11
11,12
10,12
9,12
8,12
7,12
6,12
5,12
4,12
3,12
2,12
2,13
2,14
2,15
3,15
4,15
5,15
6,15
7,15
8,15
9,15
10,15
11,15
12,15
13,15
14,15
15,15
15,14
15,13
15,12
15,11
15,10
15,9
15,8
15,7
15,6
15,5
15,4
15,3
15,2
14,2
13,2
12,2
11,2
10,2
9,2
8,2
7,2
6,2
6,3
6,4
6,5
6,6
6,7
6,8
6,9
6,10
7,10
8,10
9,10
9,9
9,8
9,7
8,7
7,7
6,7
5,7
4,7
3,7
2,7
1,7
0,7
0,6
0,5
0,4
1,4
2,4
2,3
2,2
1,2
0,2
0,1
0,0
1,0
2,0
3,0
4,0
5,0
6,0
7,0
8,0
9,0
10,0
11,0
12,0
13,0
14,0
15,0
16,0 end
# No blocked coordinates defined[/spoiler]