Not logged in
FAQ  •  Advanced search  •  Login

New leveling system.

<<

PlixFiz

User avatar

Large Manta
Large Manta

Posts: 73

Joined: 24.12.2012, 01:35

Post 19.09.2015, 21:39

New leveling system.

The leveling/XP system takes too long to level up and its boring. We need like 250 levels all with a different symbol from something small to a big crown or something, come on look at magneto hes probably been at that rank for like a year, its boring lol so for each level make it 500xp, all the way up the 250 levels, it gives something easier to go for than skill, but 19k xp takes far too long.
-Plix

Sponsor

Post 19.09.2015, 21:39

Re: New leveling system.

<<

Nibbles

Mercury
Mercury

Posts: 3

Joined: 22.01.2014, 17:02

Post 19.09.2015, 21:43

Re: New leveling system.

i agree im sick of being this vice admiral you know i should be supreme star commander by now ive played loads and not leveling.....its like that southpark episode when cartman and his wow chums gotta kill millions of level 1 pigs to gain a frickin level
<<

Knappe8

Vulture
Vulture

Posts: 395

Joined: 12.12.2011, 21:22

Post 20.09.2015, 01:33

Re: New leveling system.

Yep.
Pretty bad Idea.
Realy don't like it.

Pls do more of those, maybe can start a huge shitstorm.

I have not seen such a shitty idea :)

We need more of you trolls!

Greetings
<<

1ThaBomb1

Mercury
Mercury

Posts: 8

Joined: 13.08.2012, 19:06

Post 03.06.2016, 01:39

Re: New leveling system.

@knappe dont be so salty!

the leveling system does take a while. But this simply seperates the greatest players from those who casually play. it has its perks, but then again feeling like a noob with the base emblem you first 40 games is just as agitating.

Return to Suggestions

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests

cron
© CreepTD.com · Powered by phpBB · Style by ST Software