Infultration 32x16

This is my first map, so i dont know if i did it right but the path is good for long defensive games. it has one stop point ans is about 100 feilds long, and there is a jump in it. there is only one in and output. also im not sure how to post the txt and zip file so ill just paste it here. sorry for the inconvieniance.
# Map data
# compiled by CreepTD Map Editor 1.0.1
# at Sat, 25 Feb 2012 00:47:24 UTC
@author IceAce24
@strict
@size 32x16
# Path segments
5,15 start
5,14
5,13
5,12
5,11
5,10
5,9
5,8
5,7
5,6
6,6
6,5
6,4
5,4
4,4
4,5
4,6
5,6
6,6
7,6
8,6
9,6
10,6
10,5
10,4
10,3
11,3
11,2
12,2
13,2
13,3
14,3
14,4
14,5
14,6
14,7
14,8
14,9
14,10
15,10
16,10
17,10
18,10
19,10
20,10
20,9
20,8
20,7
20,6
20,6
20,6
20,7
20,8
20,9
20,10
21,10
22,10
23,10
24,10
25,10 go to B
6,5 B
6,4
5,4
4,4 goto A
4,5 A
4,6
5,6
6,6
7,6
7,7
7,8
7,9
7,10
7,11
7,12
8,12
9,12
10,12
11,12
12,12
13,12
14,12
15,12
16,12
17,12
18,12
19,12
20,12
21,12
22,12
23,12
24,12
25,12
26,12
26,13
26,14
26,15 end
# No blocked coordinates defined
# Map data
# compiled by CreepTD Map Editor 1.0.1
# at Sat, 25 Feb 2012 00:47:24 UTC
@author IceAce24
@strict
@size 32x16
# Path segments
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5,12
5,11
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5,8
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5,6
6,6
6,5
6,4
5,4
4,4
4,5
4,6
5,6
6,6
7,6
8,6
9,6
10,6
10,5
10,4
10,3
11,3
11,2
12,2
13,2
13,3
14,3
14,4
14,5
14,6
14,7
14,8
14,9
14,10
15,10
16,10
17,10
18,10
19,10
20,10
20,9
20,8
20,7
20,6
20,6
20,6
20,7
20,8
20,9
20,10
21,10
22,10
23,10
24,10
25,10 go to B
6,5 B
6,4
5,4
4,4 goto A
4,5 A
4,6
5,6
6,6
7,6
7,7
7,8
7,9
7,10
7,11
7,12
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10,12
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26,12
26,13
26,14
26,15 end
# No blocked coordinates defined