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[addet] Polymorph [32x32]

PostPosted: 19.01.2013, 22:54
by Pezinator
Hi Community

Just had some time left, so I thought why not make a Pre- map before we are going to post our new awesome Survivorcoop Map. This time design and path is from me. So it isn't that perfect as usuall.

[spoiler]
Polymorph.jpg
Polymorph.jpg (246.33 KiB) Viewed 8112 times
[/spoiler]

Features:

  • 2 starts / 2 Ends
  • Length 309
  • 2 Circles with 2 rounds each
  • Start down / End at the top
  • blocked areas: strange thing in the middle


EDIT: Changed the problem with the form being cut. Unfortunately I can't change the quality of the from anymore since i can find the original one anymore. But i hope it's good enough like it is now. I also added some areas to the path for more clearness but i think that they distrube more then they benefit.

Re: [32x32] Polymorph

PostPosted: 19.01.2013, 23:31
by Pezinator
[spoiler]OOOOH dammit! I just saw, that the path doesn't have the right size anymore! Due to any reason (which I unfortunately didn't see before) it is to big now. So I think that the towers are too big now... I'm gonna change this tomorrow. But for now. i'd be happy to know what you even think about the idea.[/spoiler]

EDIT: Fixed the problem with the path being to big!! So everything should be fine now. I am open for oppinions / corrections.

Re: [32x32] Polymorph

PostPosted: 20.01.2013, 10:25
by Donliri
i really like it man, very nice job

Re: [32x32] Polymorph

PostPosted: 20.01.2013, 16:09
by Australis
Does blocking the middle of the map do much for the game play for this path do you think?
I like the graphic in the middle but where it abruptly ends i think it could be improved upon.

Re: [32x32] Polymorph

PostPosted: 20.01.2013, 16:46
by Pezinator
Yes I think it effects it a lot. You got about 100 fields less to built rockets / ions
and that with the grafic is true. I already got an other version. where the grafic doesn't stop, but actually I did this because now all the fields with the grafik are blocked. Like this you have the full square in the middle blocked.

Re: [32x32] Polymorph

PostPosted: 26.01.2013, 12:04
by Seraph07
I realy like this map.
The design is a good and the path is even better.
A good survivor coop map, nothing else to say about it.

Re: [32x32] Polymorph

PostPosted: 26.01.2013, 12:16
by Donliri
I really have to agree with Seraph , the path and design is very good and not to mention that we need more 32x32 maps, good job indeed

Re: [32x32] Polymorph

PostPosted: 14.02.2013, 17:46
by EasyX
Ist das Bild in der Mitte aus dem Internet und reinkopiert? Wenn ja mach bitte was eigenes rein. Wenn nicht macht die übergänge ins Schwarze seichter, da sind arge Schnitte drin. Wo genau sind die 4 Starts und Zielen mir fehlt die eindeutigkeit des Pfades beim ersten draufschauen. Da könnte man noch nahcbessern.

Wenn das getan ist steht einem upload nicht viel im Weg.

Re: [32x32] Polymorph

PostPosted: 14.02.2013, 19:34
by Pezinator
Aus dem Internet :D bist du wahnsinnig. Ne is selber gemacht. Hab sie nur gecutet, damit man die gesperrten felder besser sieht. aber i hab scho eine variante, bei der es nit gecutet is. i upload sie gleich und die Pfeile bekommst du auch gleich.

Re: [32x32] Polymorph

PostPosted: 14.02.2013, 20:28
by EasyX
Das die geblockt sind kann man doch sicher irgendwie dezent umrahmen?

Re: [32x32] Polymorph

PostPosted: 15.02.2013, 16:27
by Pezinator
Habs geändert sag mal was du jetzt davon hällst. Das mit dem Umranden finde ich nicht ideal. weil man dadurch irgendwie den effekt vom schwarzen Hintergrund weg nimmt.

Re: [32x32] Polymorph

PostPosted: 15.02.2013, 17:05
by manuel
Die Pfeile, wo es geradeaus geht, braucht man doch nicht, amch lieber da welche, wo sie abbiegen. Also links und rechts oben im Eck...

Re: [32x32] Polymorph

PostPosted: 15.02.2013, 17:30
by Pezinator
macht das nicht überhaupt keinen Unterschied? Wenn ich weiß, dass sie zuerst gerade gehen, dann können sie eigentlich nur mehr in eine richtung gehen. Naja sie können im oder gegen den Uhrzeigersinn im Kreis gehen, aber das macht effektiv keinen Unterschied.

Re: [32x32] Polymorph

PostPosted: 15.02.2013, 17:59
by manuel
So meine ich.

Re: [32x32] Polymorph

PostPosted: 15.02.2013, 18:28
by Pezinator
Besser so?

Re: [32x32] Polymorph

PostPosted: 15.02.2013, 18:36
by manuel
Das macht ja jetzt gar keinen Sinn :)

Re: [32x32] Polymorph

PostPosted: 15.02.2013, 18:41
by Pezinator
Da aber jetzt. Ich finde das ganze macht es irgendwie alles nur komplizierter.

Re: [32x32] Polymorph

PostPosted: 17.02.2013, 11:02
by Pezinator
EasyX wrote: Wo genau sind die 4 Starts
Es gibt ja offensichtlich nur 2 :D aber gut, dass mir der Fehler erst jetzt auffällt

Re: [32x32] Polymorph

PostPosted: 01.04.2013, 00:52
by krunx
Ich habe die Map mal in FUN verschoben, bisher wurde sie ja noch nicht sinnvoll getestet und das Niveau der bisherigen 32x32 Maps lässt ja momentan noch ein paar Wünsche offen.

Re: [addet] Polymorph [32x32]

PostPosted: 23.06.2015, 00:31
by Seraph07
Old suvivor values:

98 / 115 / 119

New survivor values:

104 / 124 / 129