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[16x16] Zauberwald

PostPosted: 03.02.2013, 19:18
by aleqqqs
[spoiler]# Map data
# compiled by CreepTD Map Editor 1.0.1
# at Sun, 03 Feb 2013 18:15:52 GMT

@author aleqqqs
@strict
@size 16x16

# Path segments
8,16 start
8,15
8,14
8,13
8,12
8,11
8,10
8,9
8,8
7,8
6,8
5,8
6,8
7,8
8,8
8,7
8,6
8,5
8,6
8,7
8,8
9,8
10,8
11,8
12,8
13,8
14,8
15,8
16,8 end


# No blocked coordinates defined[/spoiler]

a simple shortmap, yet a path unlike all existing maps.

24 path segments, creeps go clockwise through the dead ends.

Re: [16x16] Zauberwald

PostPosted: 03.02.2013, 19:50
by manuel
Shorter than SV, but I like it, nice BG :)

Re: [16x16] Zauberwald

PostPosted: 03.02.2013, 20:35
by Magneto
Hi

Schöne Map Aleqqqs

Gefällt

MFG Mag

Re: [16x16] Zauberwald

PostPosted: 06.02.2013, 00:47
by Flipper
I personally am not a fan of short maps....I always lose on them :x

I like the concept and the graphics
My only concern is the green path hiding green creeps

Re: [16x16] Zauberwald

PostPosted: 21.02.2013, 20:43
by krunx
Der Pfad setzt sich nicht genug vom Hintergrund ab und es ist auch unklar, welche Richtung die Creeps als 1. bei der Kreuzung einschlagen!

Re: [16x16] Zauberwald

PostPosted: 22.01.2017, 13:59
by Seraph07
Added to Testing

Survivor values
Easy: 98
Medium: 101
Hard: 104

[author] => aleqqqs
[size] => 16x16
[starts] => 1
[ends] => 1
[splittings] => 0
[joins] => 0
[overgrounds] => 27
[undergrounds] => 2
[min_length] => 29
[max_length] => 29
[url] => http://www.creeptd.com/mapfiles/zauberwald.zip
Image

Re: [16x16] Zauberwald

PostPosted: 23.03.2017, 22:46
by MJochen
Map getestet.

Easy 098 full build wird ohne Leben opfern erreicht.
Med 101 full build erreicht (vermutlich auch ohne Verluste mgl) annähernd selbe Endrunde erreicht
Hard 104 full build erreicht (vermutlich auch ohne Verluste mgl) dank optimierter slows selbe Runde wie bei easy erreicht

Meine Feststellung:
Easy ist gut parametriert
Med ist zu einfach
Hard ist viel zu einfach


map was tested

Easy 098 full build easily reached without life-loss
Med 101 full build reached, supposedly possible without life-loss, end nearly same round like at easy
Hard 104 full build reached, supposedly possible without life-loss, end same round like at easy thanks to optimized slows

conclusion:
Easy parameters are well set
Med is too easy
Hard is much too easy

Re: [16x16] Zauberwald

PostPosted: 24.03.2017, 18:09
by Seraph07
New survivor values
Easy: 94 -> 100
Medium: 97 -> 103
Hard: 100 -> 106