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[16x16] Goldworld

PostPosted: 05.01.2013, 23:51
by aleqqqs
to go towards the [Color]world-Completion: Goldworld

simple gold-texture, long path with the main defense spots in the center. features the rare case that the path is going along the borders of the map.

plenty of time to react, and some space in the end of the map to finish almost-dead creeps. hence, beginner friendly.




[spoiler]# Map data
# compiled by CreepTD Map Editor 1.0.1
# at Sat, 05 Jan 2013 22:48:02 GMT

@author aleqqqs
@strict
@size 16x16

# Path segments
0,16 start
0,15
0,14
0,13
0,12
0,11
0,10
1,10
2,10
3,10
4,10
4,9
4,8
4,7
4,6
4,5
4,4
5,4
6,4
7,4
8,4
9,4
10,4
11,4
12,4
13,4
13,5
13,6
12,6
11,6
11,7
11,8
12,8
13,8
13,9
13,10
12,10
11,10
11,11
11,12
10,12
9,12
8,12
7,12
6,12
5,12
4,12
3,12
2,12
2,13
2,14
2,15
3,15
4,15
5,15
6,15
7,15
8,15
9,15
10,15
11,15
12,15
13,15
14,15
15,15
15,14
15,13
15,12
15,11
15,10
15,9
15,8
15,7
15,6
15,5
15,4
15,3
15,2
14,2
13,2
12,2
11,2
10,2
9,2
8,2
7,2
6,2
6,3
6,4
6,5
6,6
6,7
6,8
6,9
6,10
7,10
8,10
9,10
9,9
9,8
9,7
8,7
7,7
6,7
5,7
4,7
3,7
2,7
1,7
0,7
0,6
0,5
0,4
1,4
2,4
2,3
2,2
1,2
0,2
0,1
0,0
1,0
2,0
3,0
4,0
5,0
6,0
7,0
8,0
9,0
10,0
11,0
12,0
13,0
14,0
15,0
16,0 end


# No blocked coordinates defined[/spoiler]

Re: [16x16] Goldworld

PostPosted: 06.01.2013, 03:01
by C0re
Like it.
Beautiful background, everything visible and interesting path.
But I would remove this one black line only where the exit is, because I first thought creeps come from the middle.

Re: [16x16] Goldworld

PostPosted: 06.01.2013, 03:29
by Magneto
Hi

Nice Map !!!

MFG Mag

Re: [16x16] Goldworld

PostPosted: 06.01.2013, 09:42
by Knappe8
Pfad ist sicher in Ordnung.
Den Hintergrund find ich nicht so Bombe. Denke dem hätteste ne ungute Kritik gegeben ;)

Wie siehts eigendlich aus, wenn man Dein Tower-grafik-paket nimmt. Sieht man Gelbe?

Gruß

Re: [16x16] Goldworld

PostPosted: 06.01.2013, 12:27
by Pezinator
Hmm ich find das ganze irgendwie anders rum. Also 1. mal wieder eine gute Map von dir Aleqqs, aber das war ja schon fast klar. Ich muss sagen, dass ich den Background ganz in Ordnung finde. Es ist was neues, sind mal ein bisschen andere Farben. Und nchdazu ist er recht übersichtlich.
Der Pfad is natürlich auch recht schön, und wäre sicher auch gut zu spielen, aber ich finde irgendwie, dass er nichts wirklich was besonderes hat. Irgendwie erinnert er mich ein bisschen an Darkvec.

Re: [16x16] Goldworld

PostPosted: 26.01.2013, 12:00
by Seraph07
Design is clear, path is ok too.
Good deffspots, good raster, nothing special, nothing new, nothing bad.

Good map.

Re: [16x16] Goldworld

PostPosted: 27.01.2013, 14:05
by C0re
Seraph07 wrote:Design is clear, path is ok too.
Good deffspots, good raster, nothing special, nothing new, nothing bad.

Good map.

Add it!
I like the path going first into the middle then to the edge and coming back into the middle later :D

Re: [16x16] Goldworld

PostPosted: 17.02.2013, 04:20
by lunareclipse
Wow, I can't say anything but, the map should be added ingame.

Re: [16x16] Goldworld

PostPosted: 22.01.2017, 14:27
by Seraph07
Added to Testing

Survivor values
Easy: 117
Medium: 121
Hard: 125

[author] => aleqqqs
[size] => 16x16
[starts] => 1
[ends] => 1
[splittings] => 0
[joins] => 0
[overgrounds] => 135
[undergrounds] => 2
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Image