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CAMOUFLAGE [16x16]

PostPosted: 29.09.2012, 22:46
by dcode
I recently created a design for SENFGLAS and I really didn't know what to do for a map with that name. So I ended up in something, that can mean anything, which is a camouflage design. However, I think this one deserves its very own path, and here it is:
camouflage.jpg
camouflage.jpg (45.74 KiB) Viewed 4422 times


Creeps start on the 4 segments part on the bottom and then go from circle to circle, becoming invisible in between. Because this might not be an easy task, I appended a little defense spot at the end. The spots in the middle are blocked to make it even more a challenge.

wdyt? :)

BTW: I reused one of morpheus' ideas posted also in this forum for the path. I really like that approach.

Re: CAMOUFLAGE

PostPosted: 30.09.2012, 17:20
by Pezinator
I really like the path! It's gotta be quite hard, but I really like it. But I really don't like the background. the design isn't fine enough for me. I think it is a bit to rough

Re: CAMOUFLAGE

PostPosted: 30.09.2012, 18:09
by dcode
What about...? For me this already feels somewhat...too "less" :)

Re: CAMOUFLAGE

PostPosted: 30.09.2012, 18:10
by dcode
Or:

Re: CAMOUFLAGE

PostPosted: 30.09.2012, 19:06
by C0re
Das 1. Design find ich am besten.
Nur eine Frage: Bei den beiden linken Kreisen sind jeweils 7 Felder nach dem Tunnel. Bei dem oberen rechten sind aber nur 6. Warum?

Re: CAMOUFLAGE

PostPosted: 30.09.2012, 19:43
by dcode
Unachtsamkeit, macht sich breit.. :)

Re: CAMOUFLAGE

PostPosted: 30.09.2012, 20:32
by Pezinator
weils cooler ausschaut und mir gfallt des 3. am besten.

Re: CAMOUFLAGE [16x16]

PostPosted: 10.08.2013, 18:16
by Seraph07
camouflage_0.jpg
camouflage_0.jpg (22.61 KiB) Viewed 3671 times

SURVIVOR DIFFICULTIES
Easy: 88
Medium: 98
Hard: 102
Mapfiles

Re: CAMOUFLAGE [16x16]

PostPosted: 14.08.2013, 18:59
by lFelck
Da beim ersten und zweiten Tunnel die Creeps, im Gegensatz zu dem, was das Mapdesign suggeriert, zu spät btw. zu früh wieder erscheinen, hab ich mal die .map-Datei angepasst.
Wäre schön, wenn das geändert wird und der Pfadverlauf auch ohne Vectorvision zu 100% klar ist. :)

EDIT: Uuups... Konnte die Datei nicht als .map hochladen. Das wollte das Forum nicht.

Re: CAMOUFLAGE [16x16]

PostPosted: 14.08.2013, 19:06
by krunx
Wo ist denn die angepasste Datei?

Re: CAMOUFLAGE [16x16]

PostPosted: 14.08.2013, 19:22
by Seraph07
camouflage_vectorvision.jpg
camouflage_vectorvision.jpg (28.58 KiB) Viewed 3661 times

camouflage_0.jpg
camouflage_0.jpg (22.61 KiB) Viewed 3661 times

oben Vector unten normal.

Gegen Dateiformatprobleme hilft zippen.

Re: CAMOUFLAGE [16x16]

PostPosted: 27.04.2015, 06:57
by H4T3
Das Design finde ich eindeutig upperclass. spielt bei den topmaps mit. Der Pfad ist viel schwerer zu deffen als man denken mag. Für mich hat die map eine zu hohe qualität um in der test-area zu verrotten.