zero divide 16x16

This is my first attempt at making a map, called Zero Divide.
It is 115 segments long.
One entrance and one exit.
Text:
@author Dextern
@strict
@size 16x16
# Path segments
12,16 start
12,15
12,14
11,14
10,14
9,14
8,14
7,14
6,14
5,14
4,14
3,14
3,13
2,13
2,12
1,12
1,11
1,10
1,9
1,8
1,7
1,6
1,5
1,4
1,3
1,2
1,1
2,1
3,1
4,1
5,1
6,1
7,1
8,1
9,1
10,1
11,1
12,1
13,1
14,1
14,2
14,3
14,4
13,4
12,4
11,4
11,3
11,2
11,1
11,0
10,0
9,0
9,1
9,2
9,3
9,4
9,5
9,6
8,6
7,6
6,6
5,6
4,6
3,6
3,5
3,4
3,3
4,3
5,3
6,3
7,3
7,4
7,5
7,6
7,7
7,8
7,9
7,10
7,11
7,12
6,12
5,12
5,11
4,11
4,10
3,10
3,9
3,8
4,8
5,8
6,8
7,8
8,8
9,8
10,8
11,8
12,8
13,8
14,8
14,9
14,10
13,10
12,10
11,10
10,10
9,10
9,11
9,12
10,12
11,12
12,12
13,12
14,12
15,12
16,12 end
# No blocked coordinates defined
It is 115 segments long.
One entrance and one exit.
Text:
@author Dextern
@strict
@size 16x16
# Path segments
12,16 start
12,15
12,14
11,14
10,14
9,14
8,14
7,14
6,14
5,14
4,14
3,14
3,13
2,13
2,12
1,12
1,11
1,10
1,9
1,8
1,7
1,6
1,5
1,4
1,3
1,2
1,1
2,1
3,1
4,1
5,1
6,1
7,1
8,1
9,1
10,1
11,1
12,1
13,1
14,1
14,2
14,3
14,4
13,4
12,4
11,4
11,3
11,2
11,1
11,0
10,0
9,0
9,1
9,2
9,3
9,4
9,5
9,6
8,6
7,6
6,6
5,6
4,6
3,6
3,5
3,4
3,3
4,3
5,3
6,3
7,3
7,4
7,5
7,6
7,7
7,8
7,9
7,10
7,11
7,12
6,12
5,12
5,11
4,11
4,10
3,10
3,9
3,8
4,8
5,8
6,8
7,8
8,8
9,8
10,8
11,8
12,8
13,8
14,8
14,9
14,10
13,10
12,10
11,10
10,10
9,10
9,11
9,12
10,12
11,12
12,12
13,12
14,12
15,12
16,12 end
# No blocked coordinates defined